Hvis du har modtaget en e-mail fra os med en voucherkode, kan du selv ombooke din billet på vores websted.

Bemærk, at hvis du allerede har brugt din voucher ved at ombooke via vores kundesupport, er voucherkoden ikke længere gyldig.

Sådan bruger du voucherkoden og ombooker din billet på vores websted

  • Gå ind på vores bookingplatform via linket i din voucher-e-mail.
  • Søg efter din nye rejse. Bemærk, at den nye rejse skal opfylde de kriterier, der er angivet i e-mailen, for at voucheren skal være gyldig.
  • Anvend voucherkoden på betalingssiden:
  • Hvis voucheren anvendes korrekt, vil det se sådan ud:
  • Hvis et af de krævede kriterier ikke er opfyldt, eller hvis voucheren ikke er gyldig, får du en fejlmeddelelse som følgende:
  • Når du har accepteret voucherkoden, får du besked via e-mail og i løbet af bookingforløbet, mens vi kontrollerer, om den valgte flyafgang er tilgængelig hos flyselskabet.


Hvis den valgte afgang ikke er tilgængelig, får du besked via e-mail og bliver nødt til at gentage bookingprocessen.

Vedrørende ekstra tjenester:

Hvis du havde tilføjet ekstra tjenester til din oprindelige booking, vil de ikke blive overført til din nye booking og skal tilføjes igen.

Undtagelse:

Rejseforsikring – hvis den oprindelige varighed af policen ikke ændres, overføres dette produkt til din nye booking. Ellers vil policen blive tilbagebetalt. Afbestillingsforsikring – dette produkt vil blive overført til din nye booking.Fleksibel billet – dette produkt overføres til din nye booking og vil være gyldigt indtil din nye returdato. Hvis du har modtaget en voucher direkte fra flyselskabet, skal du kontakte kundesupport hos flyselskabet.