I alle tilfælde kan du også henvende dig til flyselskabet for at få hjælp med din anmodning. For EU gælder forordning 261/2004, og flyselskabet vil hjælpe dig uden at henvise dig til rejsebureauet, selvom du har købt flybilletterne på rejsebureauets hjemmeside.

Hvis vi hjælper dig med din anmodning om tilbagebetaling, er det stadig flyselskabets ansvar, og flyselskabet er ansvarligt for din anmodning. Alternativt kan du henvende dig direkte til flyselskabet med din anmodning om tilbagebetaling.

Hvis du har købt din billet hos os, refunderer flyselskabet beløbet til os, og vi vil videresende betalingen til din oprindelige betalingsform efter modtagelsen.

I Sverige, hvor vores hovedkvarter ligger, har det svenske organ til Forbrugerbeskyttelse offentliggjort en erklæring om, at flyselskaberne er forpligtet til at hjælpe deres kunder og ikke henvise dem tilbage til rejsebureauerne. Hvis du henvender dig til os for at få hjælp, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig, men vi er begrænset til flyselskabernes regler og begrænsninger.